Általános szerződési feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Üzemeltetői adatok

Cégnév: Baloghné Báló Mónika

Székhely: 6724 Szeged Izsóp u. 14.

Adószám: 66895099126

A cég nyilvántartását vezető bíróság:

Elektronikus Ügyfélszolgálat: info@kulturkalo.hu

Telefonos Ügyfélszolgálat: +36 20/965-0295

A szerződés:

A megrendelés elküldésével és visszaigazolásával elektronikus szerződés jön létre Baloghné Báló Mónika, (A webáruház Üzemeltetője), mint Eladó és a megrendelő, mint Vevő között, amely nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek. Nem kerül iktatásra, így papír alapon a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.

A szerződés nyelve magyar, a Magyarország területére irányuló szolgáltatás.

Az Eladó köteles a Vevő által megrendelt és az eladó által visszaigazolt termékeket a megrendelőlapon megjelölt szállítási címre eljuttatni a megadott szállítási határidőn belül. A megrendelés beérkeztének automatikus visszaigazolása nem jelenti a megrendelés visszaigazolását.

A Vevő köteles az általa megjelölt címre kiszállított termékeket átvenni és a vételárat, ill. szállítási díjat a futár részére készpénzben kifizetni, amennyiben nem banki átutalással történt a fizetés.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre, fogyasztói árak

Webáruházunkban könyveket, képeslapokat, egyéb papírrégiségeket vásárolhat. A megjelenített termékek helyszíni átvétellel és postázva rendelhetőek meg.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Rendelési információk

A Webáruházunkban történő vásárláshoz megadott adatait bizalmasan kezeljük. (Lásd: Adatvédelem.)

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10-18 óráig. Rendelés leadására a nap 24 órájában lehetőség van. Amennyiben az a munkaidőn kívül történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

Általános teljesítési határidő a megrendeléstől, illetve előre átutalás esetén a számla ellenértékének beérkezésétől számított 2-5 munkanap. a csomag feladásáról és várható érkezési időpontjáról vásárlóinkat külön e-mailben tájékoztatjuk.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Az oldalon szereplő védett márkanevek bejegyzőik tulajdonát képezik.

Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik (készlethiány), úgy az Eladó köteles felvenni a kapcsolatot a Vevővel egyeztetés céljából.

Rendelés menete

  1. Regisztráció az ürlap kitöltésével, vagy belépés regisztrált felhasználók részére. (Ha nem kívánja a regisztrációs oldalt kitölteni, a program autómatikusan rögzíti az adatai alapján.)
    2. A megvásárolni kívánt terméke(ke)t a darabszám megadása után a „Kosárba” gomb megnyomásával helyezze a kosárba.
  2. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, kattintson a jobb fölső sarokban lévő „Megrendelés véglegesítéséhez”. Ha regisztrált vásárló, kérjük jelentkezzen be, ha még nem regisztrált, válassza a rendelés folytatását.
  3. Ellenőrizze a megvásárolni kívánt terméke(ke)t és azok darabszámát! Ha szükséges, itt módosíthatja megrendelését a darabszám átírásával és a Módosít, vagy a Törlés (X) gombbal. A személyes adatok kitöltésével adhatja meg a szállítási és számlázási címet, kiválaszthatja a szállítási módot is. (Itt írhat rövid megjegyzést is megrendeléséhez, pl. ha nem egyezik a megrendelő neve a szállítási címen található névtáblával.)
  4. A Véglegesítés gombbal összeállíthatja megrendelését, amely már a szállítás módját és értékét is tartalmazza. Itt még egyszer át tudja nézni a rendelést, szükség esetén vissza tud lépni módosítani, vagy el is küldheti a megrendelését.
  5. Végül kérjük, erősítse meg a rendelését az e-mail címére kapott levélben szereplő „Megerősítő linkre kattintással”.
  6. Webáruházunk visszaigazoló e-mailt küld megrendeléséről. (Bejelentkezést követően saját fiókjában is bármikor nyomon követheti rendelésének állapotát.)

A megrendelt termék és a postázás, szállítás ellenértékének megfizetési módja

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár, postás előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagoláson ill. a  termékeken észlelt sérülés (szakadás, ázás, stb.) esetén vegye fel kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Reklamációját így tudjuk érdemben kezelni.

Postai szállítás díjszabása

A mindenkori postai díjszabás

Elállás joga

A 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény értelmében a Vásárló 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától.

A Vásárló az elállási jogát gyakorolhatja:

A termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a törvény szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig.

Ha a törvényi előírás szerinti írásbeli megerősítés kézhezvétele, annak ismertetésére a termék kézhezvételének napjától, vagy a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, abban az esetben attól az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb, mint nyolc munkanap van hátra.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.

Az Üzemeltető a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríti.

A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli.

A vállalkozás követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését.

A megrendelt terméket az eredeti számlával postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

Adatvédelem

A weboldal használatát az Üzemeltető nem köti regisztrációhoz.

A webáruházban történő vásárlás során az Üzemeltető a felhasználó személyes adatainak birtokába jut a számlázás és a szállítás pontosságának érdekében.

Az adatszolgáltatás minden esetben önkéntes.

Az 2011. évi CXII. tv-nek megfelelően az Üzemeltető a webáruházban történt megrendelés folyamán rögzített személyes adatokat

 –         bizalmasan kezeli, és semmilyen célból nem adja ki harmadik fél számára, kivéve az Üzemeltető azon alvállalkozóit, melyek bekapcsolása a megrendelés kézbesítéséhez szükséges (futárszolgáltatok).

–         kizárólag addig tárolja, amíg az adatok közlője adatainak törlését írásban nem kéri.

–         nem használja fel közvetlen üzletszerzést szolgáló reklámanyagok, ajánlatok, tájékoztatók küldésére. Kizárólag abban az esetben küld felhasználóinak és vásárlóinak ilyen jellegű üzeneteket, amennyiben hírlevél küldésére elektronikus úton kifejezetten felhatalmazták (Hírlevélre jelentkezés). A  webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az Üzemeltető bizalmasan kezeli, harmadik félnek nem adja át és a leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető az Ügyfélszolgálati elérhetőségek valamelyikén.

 Regisztrációkor az Ön által megadott adatokat e-mail címmel és jelszóval tároljuk a későbbi azonosításhoz. (Az azonosítók megadásával adataihoz bármikor hozzáférhet és módosíthatja azokat.)

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az .nfo@kulturkalo.hu e-mail címen.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az Üzemeltető általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

A weboldalon való vásárlás feltételezi a Vevő részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
Az esetleges elírásból, elütésből eredő károkért az Üzemeltető nem vállal felelősséget.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A szerződés nyelve magyar, a Magyar Köztársaság területére irányuló szolgáltatás.

A szerződő felek megállapodnak abban, hogy jelen szerződésből fakadó esetleges jogvitájukat elsősorban békés úton, egyeztetéssel kívánják megoldani. Ha az egyeztetés nem vezet eredményre, akkor értékhatártól függően kikötik a ………..kizárólagos illetékességét és annak döntését magukra nézve kötelezőnek, és végrehajtandónak ismerik el.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll!